|
Informacja dla podróżnych
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Grójcu informuje Podróżnych korzystających z linii autobusowych.
Do zakupu biletu miesięcznego potrzebne jest:
Zdjęcie (gdy po raz pierwszy kupuje się bilet miesięczny)
Dowód osobisty lub legitymacja (dokument uprawniający do ulgi) (należy posiadać przy sobie podczas przejazdu)
Przy zakupie biletu otrzymacie EM-kartę pasażera, w której będą elektronicznie zapisane dane jakie zawiera w sobie bilet miesięczny. Podróżny - ponosi opłatę 12,00zł przy wydaniu EM-Karty.
Zmiana danych na Em-karcie (np. osobowe, relacji) dokonywane są w KASIE BILETOWEJ.
Od 20 dnia danego miesiąca można kupić bilet miesięczny na nowy miesiąc.
Do 15 dnia danego miesiąca można kupić bilet miesięczny na bieżący miesiąc
EM-karty będą wydawane w punktach sprzedaży w:
- Górze Kalwarii ul. 3 maja 3
- Warce ul. Długa 49A
- Tarczyn ul. Warszawska 11
- Grójec ul. Laskowa 1 (Dworzec PKS)
- Białobrzegi ul. Kościelna 101
Posiadacze EM-karty będą mogli nabywać bilety miesięczne na następne miesiące bezpośrednio u KIEROWCY obsługującego linię z pominięciem punktu sprzedaży.
Uwaga!!!
W przypadku przerwy w zakupie biletu miesięcznego (np. urlop, wakacje) nie będzie można nabyć biletu u Kierowcy tylko w KASIE BILETOWEJ.
EM-karta nie wymaga specjalnych warunków przechowywania. Jednakże nie zaleca się zginania, przetrzymywania w niskich temperaturach (poniżej 4 stopni Celsjusza), poddawania na działanie wysokich temperatur (powyżej 50 stopni Celsjusza), gdyż może to doprowadzić do jej rozwarstwienia. Należy również unikać trzymania karty w miejscach takich jak tylne kieszenie spodni i podobne ponieważ może to doprowadzić do stałego odkształcenia karty, które skutkuje niewidocznym złamaniem wewnętrznej anteny wbudowanej w kartę.
Podczas wsiadania do autobusu pasażer obowiązkowo rejestruje swój przejazd poprzez przyłożenie EM-karty (na ok. 2 sekundy) do czytnika znajdującego się w górnej części bileterki. Szczegółowych informacji w tym zakresie udzieli kierowca. Karta jest ważna gdy bileterka wyda pojedynczy sygnał akceptujący dane zawarte na karcie.
Bliższe informacje pod nr tel.
48-664-20-21 wew. 20 lub 30
Zapraszamy wszystkich podróżnych do skorzystania z naszych usług.
|